tirsdag den 17. september 2013

Høj barstol fra Ikea

Var en tur i Ikea med min dejlige kæreste i går. ..var på udkig efter et extra skabe til badeværelset. Det var så ikke så nemt at finde, da de alle sammen ikke er så dybe.  De er kun 21 cm brede og synes det er for smalt...så må lede videre.

Mens vi gik rundt derinde fik min kæreste så øje på disse barstole...de har i alverdens farver og højder. Men fandt så en der vil passe i højden til køkkenbordet og komfuret....nu tænker du nok: hvad pokker skal den stå der for?

Dem som kender mig irl ved at jeg har rigtig dårlig ryg og at det er en kamp for mig at stå foran komfuret i længere tid...så nu fik jeg købt en stol, så jeg kan sidde ned og lave mad ;-)

Så er spændt på om det kan fungere eller om det er besværligt. ..

I får lige et billede af stolen ;-)

Ha en skøn dag :-)

Knus K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar