lørdag den 14. september 2013

Loppefund

Som mange af jer ved have jeg en stand på køges loppe og kræmmermarked i forbindelse med Køge festuge.
Overfor min stand var en stand med alverdens Loppefund, der hang så denne lysestage. Gik og kiggede på den hele dagen, så lige inden vi skulle pakke ned smuttede jeg kort over til standen....måtte bare eje denne lysestage :-)
De havde heldigvis for mig ikke solgt den...wee så fedt. Så måtte af med hele 30 kr, bestemt meget billigt :-) det er den sorte lysestage på det første billede.

I torsdag fandt jeg så et andet loppefund inde på fb. En dame solgte denne søde 4 armet stage, som jeg også bare måtte eje...så kørte hjem til hende efter at vi havde fundet ud af en pris....30 kr...ja ja ved godt det også er billigt gor denne stage. ...havde desværre ikke lige penge så hun gik 40 kr for den. Fa vi kom hjem sagde kæreste at vi jo kunne udsmykke den til december og så bruge den som adventskrans. ..super smart tænkt ;-)

Er I også gode til at finde loppefund?

Håber I har haft en god lørdag og går en god søndag ;-)

Knus K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar